ΔΕΣ ERT Live

Home » » 14 φράσεις που θέλει να ακούσει ο κάθε άντρας από την γυναίκα του

14 φράσεις που θέλει να ακούσει ο κάθε άντρας από την γυναίκα του

charicma | 2:07 π.μ. | 0 σχόλια
1) Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά; Μήπως πρέπει να πιεις μία μπύρα ακόμη;


2) Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι.



3 ) Μα καλά, δεν σε περιμένουν οι φίλοι σου να πάτε για μπύρες και κανένα γκομενάκι; Τι κάθεσαι εδώ;



4 ) Το ξέρω ότι είναι κάπως σφιχτά τα ...οπίσθιά μου, αλλά δεν το δοκιμάζουμε άλλη μια φορά?



5 ) Είσαι τόσο sexy όταν είσαι πιωμένος!



6 ) Ε, σιγά, και του χρόνου θα έχω γενέθλια, φυσικά και να πάς σήμερα γήπεδο με τα παιδιά ...το ρωτάς;



7 ) Αχ, βαριέμαι, δεν έχω και τίποτα να κάνω, ας σου πάρω μία πίπα



8 ) Αφού αγάπη μου εγώ κερδίζω αρκετά χρήματα, σταμάτα να δουλεύεις!



9 ) Αχ, μωρό μου, αυτό πρέπει να το δεις ... μόλις βγήκε η νοστιμούλα κόρη του γείτονα στο μπαλκόνι, και δεν φοράει σχεδόν τίποτα ... δεν είναι πολύ πρόστυχη;



1 0 ) Λοιπόν, λέω σήμερα να νοικιάσουμε μια ταινία πορνό. να πάρουμε και ένα κασόνι μπύρες, και να φωνάξω και
 την κολλητή μου που χαλβαδιάζεις τόσο καιρό, να κάνουμε στο σπίτι ένα τρίο.



1 1 ) 'Ασε τώρα τον Άγιο Βαλεντίνο, και πάρε μου άμα θες για δώρο ένα διαρκείας για τον γαύρο..!!!!



1 2 ) Αγάπη μου ξεκίνησα γιόγκα για να τα καταφέρω να βάζω σωστά τα πόδια μου πίσω από το κεφάλι!



1 3 ) Φυσικά και δε με πειράζει που ξέχασες το καπάκι της τουαλέτας κατω ...



1 4 ) Πάω να μαγειρέψω κάτι.. Δε παίζεις λίγο με το Playstation όσο θα είμαι στη κουζίνα..;

Share this article :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

 
Support : Charicma Creating | CHRIS T | CHARICMA
Copyright © 2012. Charicma Η ιστοσελιδα φιλογενεί εξωτερικά αρχεία και εξωτερικα links,δεν φερουμε καμια ευθυνη για το υλικο - All Rights Reserved 2013